Articles
Native Gamification koncept: ”Julekalender” – markant effekt på kendskab og overvejelse
DAT
Native video: Fremtidens Køkken med Hundebøll og Møldrup - markant effekt på præferencen
Siemens
Kombination af print og digital giver øget kundestrøm
Global Savings Group
Display - High impact Telias kampagne trænger igennem
Telia
Native øger kendskabet til komplekst produkt
D4
The Hidden Value of High Impact
OMD
Native - driver seere til ny serie
HBO Nordic
Display - skaber interesse og lyst til at vide mere om Mazda
Mazda
Video skubber til opfattelsen af Huawei - og skaber lyst til at købe
Huawei
High impact - høj erindring og interesse - og øget brandværdi hos Viaplays kunder
Viaplay
Display - Løfter kendskab og afledt effekt på trustpilot, google og facebook
Last Season on Sale
Content - Relevant og oplysende indhold
youSee Esportligaen
Display bidrager til konvertering
GroupM & JP/Politikens Hus
Display - konteksten betydning
JP/Politikens Hus & Group M