Download casen her

Situation

OK ønskede at højne det kvalificerede kendskab og skabe interesse for OKs hjemmeladebokse og ladepakker.

Løsning

De bærende elementer blev to native premium artikler på eb.dk med fokus på at inspirere el- og hybridbilejere, og dem med interesse for emnet,  til at få ny viden om mulighederne for hjemmeladebokse.

Det strategiske spor blev suppleret med mere taktiske og produktnære native advertorials.

Undersøgelsen er indsamlet blandt læsere af native premium artiklerne og sammenholdt med en gruppe af ikke-læsere.

Testimonial

"Vores formål var især at skabe dybere kendskab til OKs produkter til el/hybrid bilerne – og i samme kontekst sikre at vi kommer med i overvejelsesfasen når der skal en ladeboks op derhjemme.

Vi er rigtig glade for  at vores forventninger blev indfriet både ift. kendskab og ikke mindst lyst til at overveje OK."

Line Juul Mikkelsen, Marketing Projektleder hos OK a.m.b.a.

 

"Ekstra Bladet var et oplagt målgruppe- og budskabsmatch til OK. Resultaterne bekræfter os endnu engang i, at native formatet egner sig godt til at løfte den oplysende del af kampagnen, og det helt rigtige format til at guide forbrugerne. Især når der er tale om et veletableret brand som OK, der skal positionere sig ift. el og ikke kun traditionel brændstofleverandør on-the-go."

Nana Kring, Head of Branded Content hos Dentsu X

 

For mere info kontakt r&i@eb.dk