Download casen her
Se casevideo her
 
Situation
UM og Matterkind havde ønske om at sikre deres kunder kom i kontakt med flere iPhone brugere, som betragtes som en meget købestærk målgruppe uden at gå på kompromis med præcision og performance.
Traditionel målgruppesegmentering udfordres i takt med udfasning af cookies og begrænsninger for tredjeparts data.

Løsning
For at opnå kontakt med flere iPhone brugere, blev indkøb i Relevance Audiences testet. Resultater er sammenholdt med indkøb foretaget i DV360 In-market Audiences på hhv. fordeling samt performance.
Relevance er en Audience platform bygget i 2019 af Ekstra Bladet og løbende udviklet til at møde markedets målgruppebehov.

Testimonial
"Vi har været meget glade for resultaterne af denne test. Først og fremmest opnår vi god performance på trafik og konverteringer, mens vi også øger vores kunders tilstedeværelse overfor brugere på iPhones- en målgruppe vi traditionelt betragter som attraktiv og købestærk.
Vores opgave er at sikre performance her og nu og sørge for at vores kunder er fremtidssikret, og vi er begejstrede for at dokumentere løsninger, der kan løfte begge opgaver. Vi vil helt sikkert øge vores investeringer beriget med 1. parts data fra Relevance fremadrettet."

Christian Evendorff, Managing Director, Matterkind.


For mere info kontakt r&i@eb.dk