Download casen her

Situation

Steff Houlberg ville gerne være med til at fejre danskernes cykelinteresse i 2022 – og samtidig underholde og inspirere danskerne til at vælge pølsen til sommergrillen.

Løsning

Fem native premium artikler før, under og efter sommerens store cykelfest med forskellig fokus på cykling, sommer og mad.

Artikelserien blev kickstartet med Jesper Skibby i front og i de efterfølgende var der opskrifter, underholdning og spil på banen.

Læsere af native premium artikler er spurgt til kampagneeffekt og resultater er sammenholdt med en kontrolgruppe indsamlet før kampagnestart.

Testimonials

For os var det vigtigt at være tilstede og sammen med danskerne under cykelfesten 2022 - og vi brugte blandt andet Ekstra Bladet til at sikre at vi kom bredt ud og i en kontekst der i den grad hænger sammen med vores brand.

Og det fungerede rigtig godt - dejligt at blive bekræftet i at vi kan både underholde og inspirere til indkøbskurven på én og samme tid.

- Marie Koustrup Hansen, Senior Brand Manager, Danish Crown

 

Matchet mellem konceptet, cykelfesten og EB's brugere var helt oplagt - og det skuffede ikke. Især kendis-elementet med Skibby viste markant effekt for Steff Houlbergs positionering hos forbrugerne. Der var et rigtig godt sammenspil med denne del og resten af kampagnen.

- Nana Kring, Head of Branded Content, DentsuX

 

For mere info kontakt r&i@eb.dk