Download casen her

Situation

Semler Gruppens primære formål var at oplyse om hvad et autoriseret værksted kan og hvad man som forbruger får ved at benytte dem.

Semler Gruppen A/S står bag bilmærker som Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA og ŠKODA

Løsning

Over otte native premium artikler blev der sat fokus på nye teknologier der bruges på værkstedet for at skabe yderligere tillid og tryghed, interviews med eksperter, gode råd ved bilkøb og det hele blev samlet i én artikel med et konkurrenceelement.

Der er løbende indsamlet blandt læsere af artiklerne og sammenholdt med en nulpunktsmåling før opstart.

Testimonial

"Vi er virkelig begejstrede for de resultater som kampagnen har leveret – vi havde en ide om at løfte holdningen til autoriserede værksteder på branchens vegne – og det er vi lykkes med i højere grad end forventet.

Dertil kommer, at vi også direkte har fået sat fokus på vores egne værksteder.

Native er virkelig et format der egner sig til at oplyse og fortælle dybdegående, et format vi helt klart skal bruge igen."

- Karina Munch Folkjær, Salgs- & Marketingkoordinator, Group After Sales hos Semler Gruppen A/S

For mere info kontakt r&i@eb.dk