Se case video her
Download case her

Situation

Røde Kors havde fokus på at øge kendskabet til deres webshop.

I webshoppen er der mulighed for at købe julegaver  og samtidig støtte humanitære formål.

Kampagnen havde også til formål at netop oplyse om alternativerne til de traditionelle julegaver – og sætte fokus på alle dem der ikke har det i deres hverdag.

Løsning

Èn native premium artikel der satte fokus på julen og de alternative måder der kan skabe juleglæde. Artiklen blev publiceret op til december.

Undersøgelsen er indsamlet blandt læsere af native premium artiklen og sammenholdt med en gruppe af ikke-læsere.

Testimonial

Vores fokus ligger i høj grad på at sikre konvertering, så vi får indsamlet mest mulig støtte. I det ligger også en nødvendighed af at arbejde med kendskabet til hvordan der kan støttes, blandt andet via vores webshop.

Derfor valgte vi at fokusere på webshoppen i juletiden, hvor vi netop formidler støtte i form af julegaver – som et alternativ til det klassiske julegavevalg, vi giver muligheden for at give glæden ved at hjælpe andre videre.

Native Premium kan netop det – fortælle dybere om os, hvad vi gør og hvordan der kan støttes. Resultaterne viser at det også giver mening at være tilstede med dybdegående fortællinger.

Jacob Filtenborg Borup, Digital Marketing Manager i Fundraising og Marketing hos Røde Kors

For mere info kontakt r&i@eb.dk