Web TV - effekten af 6 sekunder

OMD
Web TV - effekten af 6 sekunder
About
EFFEKTEN AF 6 SEKUNDER - AWARENESS OG ADFÆRD

6 sekunder roll pre/post

SITUATION
Ekstra Bladet fokuserer på brugerne og arbejder fremadrettet kun med 6 sekunders rolls - i samarbejde med OMD Denmark blev effekten af 6 sekunder undersøgt

LØSNING
OMD Denmark har indsamlet og analyseret surveys blandt 4.321 respondenter på tværs af tre brancher for:
- Eksponerede for kort roll (6 sek)
- Eksponerede for lang roll (20-30 sek)

TESTIMONIAL
"Undersøgelsen har givet os argumenter for, at en kort roll godt kan bidrage til synlighed af en kampagne og hvis benyttet rigtigt, kan bidrage positivt og støtte op om en samlet medieplan."
- Pernille Serup Omak, Consultant i Consumer Insight, Annalect

Download casen her

For mere info kontakt r&i@jppol.dk
Published 05 mar 2019
Click the button on products to create an inquiry