Power - Den digitale tilbudsavis

Tilbudsavisen viser høj effekt – både på kendskab, holdning og adfærd
Power - Den digitale tilbudsavis
About
SITUATION
Mange danskere ønsker ikke at modtage reklamer i postkassen. Aktuelt siger 50% af husstandene ‘nej tak til reklamer’.


LØSNING

Med ‘Den digitale tilbudsavis’ får Power mulighed for at aktivere deres tilbudavis over for målgrupper, som i dag ikke ønker at få reklamer i deres postkasse.

TESTIMONIAL
”Den digitale tilbudsavis” er en fantastisk mulighed for os til at promovere vores tilbudsavis digitalt. Ved at benytte Ekstrabladets og Politikens digitale platforme har vi, overfor en attraktiv målgruppe, formået at hæve et allerede højt
kendskabsniveau, skabt en positiv holdningsudvikling samt øget deres lyst til at handle hos Power.
- Anders Gøtje, Marketingchef, Power

Download casen her

For mere info kontakt r&i@jppol.dk
Published 07 feb 2019
Click the button on products to create an inquiry