Digital Display - Frekvensens betydning

Carat & JP/Politikens Hus
Digital Display - Frekvensens betydning
About
+10 EKSPONERINGER SIKRER DIN KAMPAGNE KAN HUSKES

Display på ekstrabladet.dk og jyllands-posten.dk

SITUATION
Carat Denmark og JP/Politikens Hus havde et ønske om at få dybere indsigt i frekvensens betydning på reklamespecifikke, brandrelaterede og taktiske parametre

LØSNING
Fire ugers display kampagne på ekstrabladet.dk og jyllands-posten.dk - annoncøren er markedsledende inden for tech/gadgets og hårde hvidevarer.
Der er indsamlet og analyseret svar fra:
1.500 respondenter - eksponerede
200 respondenter - kontrolgruppe

TESTIMONIAL
"Frekvensstudiet gjorde det muligt for os at rådgive Carat og deres kunder samt optimere deres kampagner på et højere niveau.
I dette tilfælde har det givet indsigt i hvilke frekvensniveauer en markedsledende udbyder bør ligge på for at sikre optimale reklamespecifikke og brandrelaterede parametre for kunden"
- Thomas Olofsen, Senior Insights Consultant hos Dentsu Data Services

Download casen her

For mere info kontakt r&i@jppol.dk
Published 26 sep 2019
Click the button on products to create an inquiry