Content - Markant stigning i kendskab og kvalitetstrafik

OPR Virksomhedslån
Content - Markant stigning i kendskab og kvalitetstrafik
About
'DANMARKS BEDSTE IDÉ' ØGER KENDSKABET MARKANT OG GIVER KVALITETSTRAFIK

SITUATION
OPR Virksomhedslån ønskede at øge brand-kendskab, formidle deres værdier og sætte fokus på deres støtte af bæredygtigt iværksætteri.

LØSNING
Vi lancerede 'Danmarks Bedste Idé', brugerne indsendte idéer og konkurrerede om at vinde økonomisk støtte til netop deres iværksætterprojekt. Medieplanen bestod af native-artikler og native-video samt advertorials.

TESTIMONIAL
"Ekstra Bladets kreative tilgang til at øge vores kendskab og etablere os som støtter af iværksætteri og bæredygtige forretningsmodeller har vist sig at have en meget positiv effekt på bl.a. kvaliteten af trafikken på vores site. Vi vil absolut samarbejde med Ekstra Bladet igen, både på traditionel annoncering og kreativt - de har både publikum og mulighederne for at sikre os en succesfuld kampagne"

- Martin Frederiksen, Country Manager, OPR Virksomhedslån


Download casen her
For mere info kontakt r&i@jppol.dk
Published 19 feb 2019
Click the button on products to create an inquiry