Content - Fælles strategi for btb udbyder

OPR Virksomhedslån
Content - Fælles strategi for btb udbyder
About
ÉN STRATEGI PÅ TVÆRS AF TO MEDIER – MASSIV SUCCES FOR BTB VIRKSOMHED

SITUATION
OPR Virksomhedslån ønskede at øge kendskabet, både bredt og i deres specifikke målgruppe. De ønskede at sætte fokus på iværksætteri og stille viden og erfaringer til rådighed.

LØSNING
– Native kampagnen var to delt – hver med sit fokus på at udnytte det enkelte medies dna til fulde.
#1: ekstrabladet.dk – opbygge kendskab bredt
#2: jyllands-posten.dk – vedligeholde/øge kendskab i relevant målgruppe

TESTIMONIAL

"Vi valgte at samarbejde med JP/Politikens Hus, fordi vi så en mulighed i at komme både bredt ud – og til vores primære målgruppe ved at benytte både Ekstra Bladet og Jyllands-Posten. Begge medier løftede på hver deres unikke måde opgaven med stor succes og har lavet native der matcher vores ønske og deres brugere perfekt."
– Martin Frederiksen, Country Manager, OPR Virksomhedslån

Published 19 feb 2019
Click the button on products to create an inquiry