Markant løft på kendskab – til både whistleblowerordning og annoncøren

Native Premium + Display inkl. explainer video


Situation

D4 har udviklet software til den whistleblower ordning alle større virksomheder skal implementere jf. EU.- de havde derfor behov for at øge kendskabet til både ordning og dem selv.


Løsning

Tre native premium artikler der satte whistleblower konceptet i fokus og oplyste – kombineret kontinuerligt spor med native display, der ledte brugeren direkte til D4s eget univers.

En explainer video blev produceret og brugt i hele kampagnen.

Vi spurgte brugerne på ekstrabladet.dk, hvad de synes, effekten er løftet fra en kontrolgruppe til eksponerede.


Testimonial

Med native artiklerne havde vi primært fokus på at sikre, at flere kendte til ordningen, både den almindelige dansker og virksomhederne som skal implementere den - og dermed selvfølgelig også kendte til os.

Derfor var det en meget positiv overraskelse, at der også kom mange leads af høj kvalitet i den direkte trafik fra kampagnen. En succesfuld kampagne der viste at Ekstra Bladet også havde direkte effekt blandt BtB segmentet.

- Kristian Abildtrup, Sales and Marketing Manager, D4


Download casen her

For mere info kontakt r&i@eb.dk