Sponsorat inspirerer - og skaber interesse


Sponsorat af LIVE koncert ejerskab af artiklerne før og efter


Situation

Toyota ønskede en massiv eksponering af tre separate budskaber og havde samtidig et ønske om at støtte op om en event der havde til formål at glæde danskerne i en tid med nedlukning i samfundet – EB havde tre Live koncerter med hhv. Carpark North, Scarlett Pleasure og Phlake der gav mulighed for det.


Metode

Spørgeskema på ekstrabladet.dk blandt eksponerede vs. kontrolgruppe


Testimonial

Vi havde stort behov for at komme bredt ud og skabe kendskab til vores aktiviteter under corona – der har EB tidligere vist sig effektive med deres brede dækning. Live koncerterne var samtidig en god mulighed for at være medafsender på en glædelig begivenhed mens Danmark var lukket ned. Eksponeringen var massiv og interessen under og efter koncerterne har været overraskende positiv. - Alex Backer, Digital Marketing Manager, Toyota Danmark
 

Download casen her

For mere info kontakt r&i@jppol.dk

Publiceret 01 sep 2020