”Den digitale tilbudsavis giver os tid med vores kunder”

Digitalt tilbudsavis, cross device

Situation

Udfordringen med et stort antal danskere der har sagt nej tak til den fysiske tilbudsavis, har givet Biltema behov for at komme bredere ud med deres ugentlige tilbudsavis

Løsning

Digital tilbudsavis – uploades af EB og publiceres på bannerplaceringer. Tilbudsavisen åbner på en ny side, og når der lukkes er brugeren retur på ekstrabladet.dk

Testimonial

På ekstrabladet.dk er der et rigtig godt match til vores kunder og samtidig  kommer vi bredt ud med vores tilbud. Samarbejdet med dem omkring opsætning og håndtering fungerer problemfrit - vi leverer en simpel pdf med tilbudsavisen og de sørger for resten med opsætning som e-avis og efterfølgende rapportering til os, det er nemt.

- Jens Stig, Marketingchef, Biltema Danmark


Download casen her

For mere info kontakt r&i@jppol.dk