Project Description

STARTOUR FÅR MASSIV HYPE OM “DANMARKS BEDSTE JOB” – OG EKSTRA BLADET LEVERER DANMARKS BEDSTE LØSNING

Desktop, topbanner og 300 x 250

 

SITUATION

I sommeren 2015 lancerede StarTour et nyt koncept på deres BlueStar hoteller, der hed ”Taste”. Konceptet skulle testes af, og det fik én heldig dansker muligheden for. For at skabe mest muligt hype igangsatte StarTour – sammen med Ekstra Bladet – jagten på kandidaten til den ledige stilling ”Danmarks Bedste Job”.

 

LØSNING

– Skabte hype ved at strække ansøgningsprocessen så længe som muligt
– En række videoer gjorde EB’s brugere opmærksomme på jobbet, og hvordan man kunne søge det

 

TESTIMONIAL

Det er fuldstændig fantastisk, at så mange mennesker har søgt jobbet. Det havde vi slet ikke regnet med. Ekstra Bladet har uden tvivl været nøglespilleren i dette tiltag.

 

Nikolai Johnson, Pressechef, StarTour

Se hele casen herunder eller hent som pdf