POWER: DIGITAL TILBUDSAVIS

/POWER: DIGITAL TILBUDSAVIS
POWER: DIGITAL TILBUDSAVIS2018-11-21T09:30:14+00:00

Project Description

TILBUDSAVISEN VISER HØJ EFFEKT – BÅDE PÅ KENDSKAB, HOLDNING OG ADFÆRD

Cross device, Digital Tilbudsavis

 

SITUATION

Manage danskere ønsker ikke at modtage reklamer i postkassen. Aktuelt siger 50% af husstandene ‘nej tak til reklamer’.

 

LØSNING

Med ‘Den digitale tilbudsavis’ får Power mulighed for at aktivere deres tilbudavis over for målgrupper, som i dag ikke ønker at få reklamer i deres postkasse.

 

TESTIMONIAL

‘Den digitale tilbudsavis’ er en fantastisk mulighed for os at promovere vores tilbudsavis digitalt. Ved at benytte ekstrabladet.dk og politiken.dks platforme har vi, overfor en attraktiv målgruppe, formået at høve et allerede højt kendskabsniveau, skabt en positiv holdningsudvikling samt øget deres lyst til at handle hos Power

– Ander Gøtje, Marketingchef, Power

Se hele casen herunder eller hent som pdf