OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE PÅ TVÆRS

/OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE PÅ TVÆRS
OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE PÅ TVÆRS2018-11-16T08:28:13+00:00

Project Description

ÉN STRATEGI PÅ TVÆRS AF TO MEDIER – MASSIV SUCCES FOR BTB VIRKSOMHED

Cross device, native og advertorials

 

SITUATION

OPR Virksomhedslån ønskede at øge kendskabet, både bredt og i deres specifikke målgruppe. De ønskede at sætte fokus på iværksætteri og stille viden og erfaringer til rådighed.

 

LØSNING

– Native kampagnen var to delt – hver med sit fokus på at udnytte det enkelte medies dna til fulde.

#1: ekstrabladet.dk – opbygge kendskab bredt

#2: jyllands-posten.dk – vedligeholde/øge kendskab i relevant målgruppe

 

TESTIMONIAL

Vi valgte at samarbejde med JP/Politikens Hus, fordi vi så en mulighed i at komme både bredt ud – og til vores primære målgruppe ved at benytte både Ekstra Bladet og Jyllands-Posten. Begge medier løftede på hver deres unikke måde opgaven med stor succes og har lavet native der matcher vores ønske og deres brugere perfekt.

– Martin Frederiksen, Country Manager, OPR Virksomhedslån

Se hele casen herunder eller hent som pdf