OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE

/OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE
OPR VIRKSOMHEDSLÅN: ADVERTORIAL OG NATIVE2018-10-18T10:25:11+00:00

Project Description

‘DANMARKS BEDSTE IDÉ’ ØGER KENDSKABET MARKANT OG GIVER KVALITETSTRAFIK

Cross device – native og advertorial

 

SITUATION

OPR Virksomhedslån ønskede at øge brand-kendskab, formidle deres værdier og sætte fokus på deres støtte af bæredygtigt iværksætteri.

 

LØSNING

Vi lancerede ‘Danmarks Bedste Idé’, brugerne indsendte idéer og konkurrerede om at vinde økonomisk støtte til netop deres iværksætterprojekt. Medieplanen bestod af native-artikler og native-video samt advertorials.

 

TESTIMONIAL

Ekstra Bladets kreative tilgang til at øge vores kendskab og etablere os som støtter af iværksætteri og bæredygtige forretningsmodeller har vist sig at have en meget positiv effekt på bl.a. kvaliteten af trafikken på vores sites. Vi vil absolut samarbejde med Ekstra Bladet igen, både på traditionel annoncering og kreativt – de har både publikum og mulighederne for at sikre os en succesfuld kampagne.
– Martin Frederiksen, Country Manager, OPR Virksomhedslån

Se hele casen herunder eller hent som pdf