MOBILNETEFFEKT: MOBIL

/MOBILNETEFFEKT: MOBIL
MOBILNETEFFEKT: MOBIL2017-11-02T15:32:58+00:00

Project Description

MOBILEN VISER HØJ EFFEKT – BÅDE PÅ ERINDRING OG ADFÆRD

Digitalt, mobil
 

SITUATION

I takt med at mobilen er blevet en integreret del af medieplanen, er behovet for dokumentation stigende.

 

LØSNING

  • Dokumentation af annonceeffekt på mobilen
  • Udgangspunkt i AIDA-modellen

TESTIMONIAL

Vi har stort fokus på at skabe kvalitet i den enkelte eksponering – både for bruger og annoncør. Brugernes positive oplevelse af vores site, afspejler vores dominerende position på det danske digitale marked.

Brugerne er lang tid på vores site, og i den tid sikrer vi, at annoncører har de bedste rammer for at skabe kontakt til deres potentielle kommende kunder.

– Jakob Nielsen, Forretningsudviklingschef, Ekstra Bladet

Se hele casen herunder eller hent som pdf