DEN MOBILE FORBRUGER: MOBIL

/DEN MOBILE FORBRUGER: MOBIL
DEN MOBILE FORBRUGER: MOBIL2017-11-02T15:34:00+00:00

Project Description

MOBILEN – I LOMMEN PÅ HELE FORBRUGERREJSEN OG EN ESSENTIEL DEL AF MEDIEPLANEN

Digitalt, Mobil
 

SITUATION

Udviklingen i hvordan, hvor og hvornår mobilen benyttes sker hurtigt – behovet for dybere viden om hvordan mobilen indgår i forbrugernes verden er essentiel for annoncører.

 

LØSNING

  • Større studie fra Carat om den Mobile Forbruger 2015
  • Studiet har bl.a. identificeret adfærd, købsvillighed- og process på mobilen

 

TESTIMONIAL

Mobilen bør spille en central rolle på medieplanerne, da forbrugernes adfærd involverer mobile i rigtig mange faser af forbrugerrejsen. Ud over at drive direkte salg, ser vi også at mobile I høj grad bruges til at søge produktinformation og drive trafik til fysisk butik. Men mange produkter bliver i stigende grad også købt via mobilen.

– Louise Frandsen, Digital Director, Carat Denmark

Se hele casen herunder eller hent som pdf