MAZDA: GARANTERET TID

/MAZDA: GARANTERET TID
MAZDA: GARANTERET TID 2017-11-02T15:34:59+00:00

Project Description

GARANTERET TID GARANTERER PERFORMANCE

Digitalt, Desktop, Garanteret Tid
 

SITUATION

Mazda forsøger løbende at optimere deres digitale tilstedeværelse ved at identificere de mest effektive produkter i markedet. Viewability er et afgørende krav til kampagnekvalitet, men med Ekstra Bladets ”Garanteret Tid” ville Mazda undersøge, hvilken indflydelse tid har på den samlede branding-performance.

 

LØSNING

I forbindelse med lanceringen af den nye Mazda CX-3 blev en A/B test sat op, der skulle dokumentere merværdien af Garanteret Tid sammenlignet med traditionelle Inscreen-pakker.
 

TESTIMONIAL

Tid med brugerne er den vigtigste forudsætning for performance – det værende branding, engagement eller konverteringer. Det er således bekræftende at se hvor stor indflydelse netop tid har på den øvre del af effekthierakiet, hvilket ikke er overraskende, men meget svært at optimere imod. Med muligheden for at tilføje data med henblik på øget præcision, så vil vi i fremtiden bestemt genoptage successen og optimere på både tid og data.

-Neno Stojanovic, Communication Manager, Mazda Danmark

Mazda garanteret tid

Se hele casen herunder eller hent sm pdf