JIGSAW: NATIVE

/JIGSAW: NATIVE
JIGSAW: NATIVE2017-12-27T09:05:21+00:00

Project Description

SKRÆK EFFEKT SKABTE MASSIV OPMÆRKSOMHED

 

Cross Device, Native

 

SITUATION

Nordisk Film ønskede at skabe fokus om og sælge billetter til filmen Jigsaw, der er den ottende i rækkken af Jigsaw film

 

LØSNING

Native artikler på tværs af de tre sites ekstrabladet.dk, formatformat.dk og shero.dk samt bannerannoncering

TESTIMONIAL

En uge efter premieren havde 24.419 allerede set filmen og det er utrolig flot. Den kampagne vi kørte på Ekstra Bladet, Shero.dk og Format har helt klart en stor andel i successen. Det er min opfattelse, at andre medier blev inspireret og fik øjnene op for Jigsaw på grund af Ekstra Bladets Native artikel.

Alt i alt, synes jeg det har været et fantastisk samarbejde, med sjove tiltag som Sheros video til Facebook, som virkelig genererede engagement hos deres følgere og Formats fede quiz, som man dårlig turde tage, hvis man bare er lidt bange som jeg.

Jeg er helt klar på et samarbejde igen!

– Camilla Andersen Stampe, Marketing Manager, Nordisk Film

Jigsaw

Se hele casen herunder eller hent som pdf