FORD: PRINT & DIGITALT

FORD: PRINT & DIGITALT 2017-10-19T08:46:08+00:00

Project Description

FORD ØGER EFFEKTEN MED KOMBINATION AF PRINT OG DIGITALE

Periode: Print, 1 dag / Desktop, 14 dage
Cross Platform, 7 helsider i én avis, 7 kreativer digitalt, frk. 1 pr. bruger pr. kreativ

 

SITUATION

Ford ønskede at promovere lanceringen af deres guldfarvede 50 års jubilæumsmodel af Ford Transitten ved at øge opmærksomhed og kendskab til Transittens udvikling gennem de seneste 50 år.

 

LØSNING

Ford Transit indrykkede en meget kreativ og ambitiøs kampagne med syv forskellige kreativer bragt på print og desktop. Hermed udnyttede Ford den tværmediale syngergi og sikrede dermed markant højere kampagneeffekt.

TESTIMONIAL

Kombinationen af print og digital vist sig at være den helt rigtige løsning for vores Ford Transit kampagne. Med kombinationen af print og digital annoncering fik vi den tværmediale synergi, der resultarede i en signifikant højere kampagneeffekt for
jubilæumskampagnen for Ford Transit. Ekstra Bladet er en stærk samarbejdspartner, når det brede budskab og kendskab skal stedsfæstet i den danske befolkning
– Tom Maxmølris, Marketing Ops. Manager, Ford

Se hele casen herunder eller hent som pdf