DE FØRSTE TESTS: TABLET

/DE FØRSTE TESTS: TABLET
DE FØRSTE TESTS: TABLET 2017-11-16T08:36:22+00:00

Project Description

TABLET SKABER HØJ ERINDRING

Digitalt, Alle platforme + WebTV
 

SITUATION

Dokumentere effekt på kampagneniveau – ift. bl.a. erindring opmærksomhed og ikke mindst adfærd på baggrund af en kampagne.

 

LØSNING

Kampagnetest med Neteffekt, der netop giver os viden om effekten af de enkelte kampagner
 

TESTIMONIAL

8 ud af 10 bruger tabletten til at undersøge produkter inden køb. Tendensen er, at begge de mobile platforme i højere grad benyttes til branding af virksomheden – samtidig med at de fungere fint som trafikskaber. Vi oplever en kraftig vækst i trafikken på vores site. En tilstedeværelse på de mobile platforme er en nødvendighed, og et område man ikke umiddelbart kan tillade sig ikke at have en strategi omkring.

– Anders Ovesen, Salgschef, Ekstra Bladet Salg, Mobil

Se hele casen herunder eller hent som pdf