Project Description

BOOST DIN KAMPAGNE MED KOMBINATION AF FORMATER

Desktop, fast forsideplacering, sponsorbumpers og display

 

SITUATION

Ekstra Bladet ønskede i samarbejde med Carat at skabe indsigt i, hvilken effekt det har at eksponere brugerne for forskellige eksponeringsformater og kombinationer heraf.

 

LØSNING

  • 5 testgrupper, hvoraf 2 af grupperne var eksponeret for flere formater
  • Med resultaterne for hver af de 5 testgrupper, kunne det dokumenteres hvorvidt der var løft, blandt respondenter eksponeret for flere formater.

 

TESTIMONIAL

Testen af Eurojackpots kampagne viste, hvor vigtigt det er at benytte flere formater, da man dermed opnår markant højere effekt-resultater. Ekstra Bladets stærke produktportefølje giver rig mulighed for en effektiv formatkombination og dermed et langt bedre kampagneresultat.

 

– Martin Kronborg, Content & Digital Manager, Danske Spil A/S – DLO

Se hele casen herunder eller hent som pdf