OETKER: MOBIL

OETKER: MOBIL 2017-10-19T08:46:08+00:00

Project Description

STØRST GENNEMSLAGSKRAFT PÅ MOBILEN – SOM FØRER TIL AFGØRENDE AWARENESS I DEN INDLEDENDE KØBSFASE

Mobil, mega banner

 

SITUATION

Ekstra Bladet ønskede i samarbejde med OMD at dokumentere mobilens evne til
at skabe høje kampagneeffekter, som har afgørende betydning for de indledende
overvejelser og den endelige købsbeslutning. Dr. Oetker’s velkendte brand
Ristorante skulle lancere en ny pizzavariant, og denne kampagne var den
oplagte dokumentationsmulighed.

 

LØSNING

Kampagnen blev eksekveret på både mobil og desktop, for at have et
sammenligningsgrundlag for resultaterne på mobilen

TESTIMONIAL

Dr. Oetker-casen viser hvordan mobilen faktisk performer bedre end desktop på
en lang række effekt-parametre. På både genkendelse, branding og budskab
viste mobilen sig at have størst gennemslagskraft. Casen er dermed endnu et
bevis på, hvor essentielt det er at tænke mobilen ind i medieplanen.
– Louise Boiden Nørsten, Executive Director Operations, Annalect

Se hele casen herunder eller hent som pdf