PAGE TRAFFIC: PRINT

/PAGE TRAFFIC: PRINT
PAGE TRAFFIC: PRINT 2017-11-16T08:38:16+00:00

Project Description

PRINT SKABER HØJ ERINDRING – OG BIDRAGER TIL POTENTIELLE KUNDEEMNER

Print, 5 forskellige formater og placeringer

 

SITUATION

I et marked, der er præget af fokus på digitale fremskridt og udvikling, er det vigtigt at huske på hvilken effekt print stadig bringer til medieplanen.

 

LØSNING

  • 5 forskellige annoncører/brancher undersøgt
  • Page Traffic Test der belyser erindring, opmærksomhed, interesse, holdning og adfærd

 

TESTIMONIAL

På print har du som annoncør mulighed for at få kontakt til vores dedikerede læsere – dine potentielle kunder.

Printannoncer viser stor effekt og formatet giver mulighed for at kommunikere mere komplekse budskaber og at indgå som en naturlig del af det redaktionelle miljø.

Det er stadig en absolut nødvendighed med print på medieplanen. Vi sørger for gode placeringer i avisen og kontakt til vores engagerede læsere.

– Claus Ohrt, Salgschef, Ekstra Bladet

Page traffic

Se hele casen herunder eller hent som pdf