BARF AKADEMIET: PRINT

BARF AKADEMIET: PRINT 2017-10-19T08:46:08+00:00

Project Description

PRINTANNONCERING ØGER KUNDESTRØMMEN TIL NICHEBUTIK

Print, 2 indrykninger (fredage), halvsider

 

SITUATION

BARF Akademiet ønskede at skabe opmærksomhed om deres særlige hundefoder, som er biologisk tilpasset råt foder. Det ville de gøre ved at invitere ejere og hunde ind til Den Store Smagedag i deres butikker.

 

LØSNING

Ekstra Bladet producerede en annonce, hvor BARF inviterede indenfor til et særligt event i den efterfølgende weekend. Ekstra Bladet bragte annoncen to fredage i juli, og BARF fik til overvældende antal besøgende i de efterfølgende weekender. De så også en væsentligt øget omsætning og har fået mange nye, tilbagevendende kunder

 

TESTIMONIAL

Vi er overraskede over den enorme interesse – den var større end vi havde kunnet drømme om! Over 150 mennesker besøgte os de to weekender efter de havde set annoncen i Ekstra Bladet. Mange havde endda klippet annoncen ud og taget den med. Annoncering i Ekstra Bladet var den helt rigtige løsning for os.
– Lars S. Madsen, BARF

Se hele casen herunder eller hent som pdf