ALWAYS: NATIVE PÅ SHERO

/ALWAYS: NATIVE PÅ SHERO
ALWAYS: NATIVE PÅ SHERO2018-11-14T10:28:27+00:00

Project Description

RELEVANT OG RELATERBART INDHOLD TIL UNGE PIGER, SKABTE STOR EFFEKT PÅ BÅDE HOLDNING OG ADFÆRD

Cross device, native

 

SITUATION

Always ønskede at nå de unge piger med relevante emner, for at hjælpe med at uddanne dem, styrke deres selvtillid, og samtidig bryde tabuet omkring menstruation. Idet mange unge i dag fravælger traditionelt tv, var Always interesseret i at finde alternative måder at nå målgruppen på.

 

LØSNING

Seks relevante og relater bare temaer for unge kvinder under 25 år udgjorde fundamentet for 12 artikler og 12 videoer, der blev udgivet på hhv. shero.dk og Sheros facebook gruppe samt et biograf event.

 

TESTIMONIALS

Målet med kampagnen var at ramme de unge piger tidligt, hvilket lykkes idet Shero redaktionen fra start forstod vores vision med kampagnen. Shero lavede relevant og relater bart indhold, der har skabt resultater langt højere end forventet. Det er bestemt ikke sidste gang vi indgår i et native samarbejde med Shero.

– Johanna Troedsson, Nordic Assistant Brand Manager, Always

”Kampagnen med Shero er et godt bevis på, at et integreret mediesamarbejde, hvor flere elementer i samme kampagne er tænkt ind og koordineret, er med til at løfte en kundes awareness. Vi havde netop i forbindelse med Always-kampagnen en udfordring i forhold til helt unge forbrugere, der ikke havde nok kendskab til Always som brand. Men med kommunikation som er rettet mod den relevante målgruppe, i den relevante kontekst er vi netop lykkedes med, at skabe en markant forbedret awareness.”

– Simon Mejsner Sørensen, Digital Client Coordinator, Carat

Se hele casen herunder eller hent som pdf