Programmatic

Programmatic 2017-10-19T08:46:05+00:00

PREMIUM PROGRAMMATIC – PREMIUM INVENTORY

Ekstra Bladet arbejder udelukkende med premium programmatic. Det er vores måde at bidrage til øget transparens og kvalitet på det programmatiske marked.

Programmatic er digitaliseret og automatiseret annoncekøb, der sikrer dig, at din annonce bliver vist til det rette publikum, på det rette tidspunkt i den rette kontekst.

Programmatic Sales er den samlede betegnelse for alt automatiseret salg – bl.a. RTB og Private Deal. For dig som annoncør betyder det, at vores inventory er premium programmatic adgang til høj synlighed og brandsikkert inventory i den rette kontekst for et relevant publikum.

 

Mest almindeligt er RTB (Real-time-bidding), hvor annoncører byder på inventory i en ’live’ auktion mellem udbydere og købere. På den måde afspejler prisen udbud og efterspørgsel i realtid.

 

Ekstra Bladet Salg arbejder med RTB, men også med muligheden for faste priser mellem os og annoncører i form af private deals. Så længe selve købet er automatiseret går det hele under betegnelsen programmatic.

 

Hos Ekstra Bladet ønsker vi at bidrage til øget transparens og kvalitet inden for programmatic. Derfor vi in-house med nogle af markedets stærkeste leverandører.

adform

pubmatic

ooyala-logo-light-gradient

rubicon