Video 6.0 – seks sekunder med effekt!

 

Video 6.0 er Ekstra Bladets nye format til videoannoncering.

 

2 mio. gange i løbet af en uge vælger en bruger at se en video på ekstrabladet.dk. Det gør han eller hun, fordi vi er med døgnet rundt, når nyhederne finder sted. I Danmark og overalt i verden. Nyheder, sport, flash, politik, 112, reality og frem for alt breaking news.

 

Du kan også være med, for der er rolls på alle indslag – også livesendinger – og dermed får dit brand eller produkt muligheden for at brænde igennem på Danmarks største kommercielle nyhedsmedie.

 

Vi har undersøgt effekten af både lange og korte rolls, og casestudier på ekstrabladet.dk viser at:

  • der kan skabes lige så høj grad af synlighed med en 6 sekunders rolls.
  • en 6 sekunders roll kan påvirke adfærden positivt – og på niveau med lange rolls.
  • simple budskaber – og budskaber produceret til 6 sekunder, dvs. ikke et cutdown, fungerer mest optimalt. Brug af cutdown påvirker i høj grad effekten.
  • universer som forbrugeren kender, giver størst effekt.  Til lanceringer af produkter og brands fungerer Video 6.0 især som opfølgende aktivitet.

Sådan fungerer det: 6+6+6 sekunder

 

Derfor: 6 sekunder med effekt

 

 

 

Kontakt Ekstra Bladet Salg for nærmere detaljer.