Tid & Viewability

//Tid & Viewability
Tid & Viewability2018-11-12T10:21:39+00:00

Tid og synlighed skaber effekt

Tid brugt sammen med en annonce er afgørende for effekten af den enkelte eksponering. Derfor tilbyder Ekstra Bladet “Garanteret Tid”, som er 100 pct. viewable kampagneafvikling afregnet på engageret tid eller tidsintervaller. Garanteret Tid afvikles via Webspectator – en adserver, som er MRC-akkrediteret3 til tidsafvikling.

Standarder for viewability er et godt skridt på vejen mod måling af det, der reelt har betydning for kampagnens effekt, nemlig om vores brugere tilbringer tid sammen med annoncen. Vi kan naturligvis arbejde med alle niveauer for viewability – fra IAB’s minimumsstandarder til 100 pct. synlighed i de ønskede tidsintervaller.

Ved at bruge tid som valuta sikrer du dig, at en annonceeksponering bliver en garanteret set eksponering.

Se filmene her om Garanteret Tid

Tids- og viewability-produkter på Ekstrabladet.dk

Garanteret Tid

Viewabilitypakke 70%

Synlig eksponering

Se hvordan garanteret tid virker

Se mere på hjemmesiden om www.garanterettid.dk