ADVERTORIALS

I spændingsfeltet mellem annonce og redaktionelt indhold

Advertorials er annoncer med en redaktionel vinkel og fremtoning, som har sin egen plads på forsiden af ekstrabladet.dk

På den måde bliver din advertorial – i enten artikelform eller som video content – en integreret del af nyhedsflowet. Advertorials kan udarbejdes af Ekstra Bladets journalister og opbygges som et univers med udgangspunkt i annoncørens visuelle identitet. Brugerne føres over i dette univers via Ekstra Bladets forside, og giver brugeren en unik helhedsoplevelse af annoncørens brand.

Med advertorials på ekstrabladet.dk kan du fortælle din historie i et format med høj troværdighed og involvering fra brugerne, der går helt uden om ad blocking.

VIDSTE DU

  • At advertorials har en dokumenteret positiv effekt på købsintention og interesse
  • At den gennemsnitlige læsetid er 2,5 minut
  • At advertorials er placeret på forsiden af ekstrabladet.dk, og går helt uden om adblock?
  • At du frit må bruge dine advertorials på egne kanaler
  • At advertorials giver dig en lang række muligheder for kreativ formidling i dit helt eget advertorialunivers