Den Digitale Tilbudsavis

///Den Digitale Tilbudsavis
Den Digitale Tilbudsavis 2017-11-21T10:30:39+00:00

Få din tilbudsavis til at leve digitalt

Stadig flere danskere ønsker ikke at modtage reklamer i postkassen. Aktuelt siger 50% af husstanene “nej tak til reklamer”, og yderligere 24% planlægger at få “reklamer nej tak” på postkassen*.

Med “Den digitale tilbudsavis” fra Ekstra Bladet har du mulighed for at aktivere din tilbudsavis over for målgrupper, som i dag ikke ønsker at få reklamer i deres postkasse. Det sker på ekstrabladet.dk, hvor tæt på 900.000 daglige brugere på tværs af desktop, tablet og mobil er klar til at se dine tilbud.

Vores studier og analyser viser, at “Den digitale tilbudsavis” sikrer højt engagement fra brugerne, har lang læsetid- og dybde og dermed er med til at forlænge levetiden af tilbudsavisen.

Er du interesseret i at målrette tilbudsavisen til specifikke målgrupper, er dette også muligt, og på udvalgte målgrupper tilbyder Ekstra Bladet præcisionsgaranti.

*Kilde: Gallup/Index Danmark 1H 2017

Med den digitale tilbudsavis opnår I mulighed for:

  • Øget reach – kontakt til brugerne på ekstrabladet.dk, også dem der har nej tak/nej tak+ på postkassen
  • Øget effekt dem der allerede modtager tilbudsavisen i postkassen – vores studier viser at eksponering på flere platforme øger effekten

Den eneste forudsætning for digitalisering af tilbudsavisen, er en e-paper af tilbudsavisen, hvorefter den eksponeres på forsiden.

digital tilbudsavos

 

Se formatet her

Kontakt Ekstra Bladet Salg for nærmere detaljer.