Databerigelse

Databerigelse 2017-11-22T09:01:33+00:00

Som Danmarks største digitale medie arbejder Ekstra Bladet løbende på databerigede annonceløsninger for at øge præcision og kvalitet i dine medieinvesteringer.

Gennem indsamling og analyse af første-, anden- og tredjeparts data er det muligt at styre samt afvikle kampagner mod annoncørspecifikke målgrupper. Det er stort set kun fantasien, der sætter grænser, men nedenstående illustrerer eksempler på databerigende annoncepakker:

  • Cross Device
  • Demografi
  • Interesse
  • Retargeting

Har du brug for at ramme andre målgruppe, end dem du finder i oversigter, så kontakt os, og vi sammensætter i fællesskab den rette strategi for at ramme netop din målgruppe.

Kvalitetsgaranti på udvalgte målgrupper

På en række af vores målgrupper garanterer vi, at det økonomisk vil være mere attraktivt at tilføje målgrupper end at lade være. Er dit kampagnebudskab derfor målrettet én af de otte udvalgte målgrupper, kan det kun betale sig at målrette kampagnen.

De udvalgte målgrupper er socio-demografiske og baserer sig på brugere, der er logget ind på sites i JP/Politikens Hus. Disse logins repræsenterer 100 % nøjagtighed i målgruppen. Målretning af kampagner er ofte en balance mellem præcision (kvalitet) og reach (kvantitet). Derfor har vi indgået samarbejde med AudienceData, der er en del af AudienceProject, som gør det muligt for os at tilbyde et udvalg af målgrupper med det bedste udgangspunkt for præcision og reach som muligt.

Se målgrupper og sæsonhjul her

Kvalitetsgaranti målgrupper

Læs mere her

Premium målgrupper

Læs mere her

Sæsonhjul

Læs mere her