DEN DIGITALE TILBUDSAVIS

Få din tilbudsavis til at leve digitalt

I takt med at et stigende antal danskere siger nej tak til tilbudsaviser i postkassen, stiger nødvendigheden i at få formidlet tilbuddene via andre kanaler.

Med den digitale tilbudsavis kommer I bredt ud til ekstrabladet.dk´s brugere – hvor 7 ud af 10 benytter sig af ugens/dagens tilbud*.

*Kilde: Gallup/Index Danmark 2H 2016

Med den digitale tilbudsavis opnår I mulighed for:

  • Øget reach – kontakt til brugerne på ekstrabladet.dk, også dem der har nej tak/nej tak+ på postkassen
  • Øget effekt dem der allerede modtager tilbudsavisen i postkassen – vores studier viser at eksponering på flere platforme øger effekten

Den eneste forudsætning for digitalisering af tilbudsavisen, er en e-paper af tilbudsavisen, hvorefter den eksponeres på forsiden. Vi har med succes afviklet vha. iPaper og Zmags.

 

tilbudsavis_1800

 

Kontakt Ekstra Bladet Salg for nærmere detaljer.