OG VINDEREN ER….

banner_horsie_color

Stort tillykke til Simon Holm Olsen fra Danske Spil!

D. 1. marts startede Ekstra Bladet Salg en stor konkurrence, hvor I blev inviteret til at deltage i en quiz om nogle af vores produkter og tiltag. I 10 dage kørte quizzen om Programmatic, Garanteret Tid, Story Studio og Programamtic Print. – Alle nogle ”tilbud, du ikke kan afslå”. Citatet er som bekendt fra Don “The Godfather” Corleone, der gav sine bekendtskaber “an offer he can’t refuse”. Med det mente han egentlig: “Gør som jeg siger, eller jeg slår dig ihjel”. Vi valgte dog en lidt mindre blodig tilgang, og sendte gummimaske-hestehoveder med posten.

Vinderen blev fundet blandt top 20, og i går fandt præmieoverrækkelsen sted. ”Nu siger jeg det, som Danske Spils vindere ofte siger; jeg troede aldrig det ville ske for mig!”, sagde Simon i fredags, da han fik den glædelige nyhed over telefonen.

 

Simon - danske spil

 

Med kampagnen ville vi gerne kombinere humor med oplysning. Sammen med UndFreunde skabte vi en kampagne, der havde til formål at fremhæve nogle produkter og tiltag, som er voksende fokusområder. I har i gennemsnit brugt 4 minutter på sitet, og vi er rigtigt glade for jeres store interesse og engagement. Se din placering her. Vi er særligt imponerede over konkurrencens 1’er, der klarede den på bare 2 sekunder!

 

ScreenHunter_737 Mar. 21 11.22

 

Vi har tidligere formået at gå viralt med Nossografen, der blev årets printannonce i Markedsføring 2014. Og i 2015 var det ”Det Store Mediespil”, der tog jer tilbage til barndommen med vores take på bilkort. Alle kampagnerne er udviklet i samarbejde med vores venner hos UndFreunde, og det er bestemt ikke sidste gang, vi inviterer jer til at lege med.

Læs mere om kampagnens succes her: http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/hestehoved-kampagne-hitter

2017-10-19T08:46:06+00:00