Nyheder

/Nyheder
Nyheder 2017-11-22T13:37:31+00:00

Nyheder fra Ekstra Bladet Salg

Få din tilbudsavis til at leve digitalt

Få din tilbudsavis til at leve digitalt Stadig flere danskere ønsker ikke at modtage reklamer i postkassen. Aktuelt siger 50 % af husstandene  ”nej tak til reklamer”, og yderligere 24 % planlægger at få [...]

JP/Politikens Hus lancerer kvalitetsløfte til annoncørerne

Pressemeddelelse 8. juni 2017 For at garantere både annoncører og mediebureauer maksimal effekt og fuld transparens i et ellers uigennemskueligt digitalt annoncemarked, lancerer JP/Politikens Hus nu et kvalitetsløfte. Bag løftet står husets fire medier, [...]

Velkommen Til Virkeligheden!

Velkommen til Virkeligheden! Der bliver pustet nyt liv i vores gamle vagthund Ekstra Bladet i en ny kampagne. Den hedder ”Velkommen Til Virkeligheden” og handler om, at vi efterhånden er blevet alt for vant [...]

OG VINDEREN ER….

Stort tillykke til Simon Holm Olsen fra Danske Spil! D. 1. marts startede Ekstra Bladet Salg en stor konkurrence, hvor I blev inviteret til at deltage i en quiz om nogle af vores produkter [...]

Boost i brand awareness på 456% for Santander Consumer Bank

  I sommeren 2016 indgik Ekstra Bladet, MEC og Santander Consumer Bank en aftale om et digitalt Advertiser Funded Programming-samarbejde. Omdrejningspunktet var Santander’s slogan ”Nogle idéer er værd at føre ud i livet”. Ekstra [...]

Programmatic Print

Introducing Programmatic Print I onsdags d. 30. november 2016 afholdtes Programmatic Buying in Scandinavia i Pressen. Her løftedes sløret for print programmatic i JP / Politikens Hus.

Black Friday hos Ekstra Bladet

Brug Ekstra Bladets volumen til at drive trafik og salg på et af årets største shoppingdage! Ifølge FDIH var Dankort-omsætningen rekordhøj på Black Friday i 2015. Omsætningen var på knap 2 mia. kr. i butikker [...]

Konference i Pressen

Programmatic Buying in Scandinavia 2016 Kom og vær med, når Pressen danner rammerne for Danske Medier og IAB’s konference ”Programmatic Buying in Scandinavia” d. 30. november. Konferencen er den førende inden for programmatic og marketing [...]