Ekstra Bladet lancerer kvalitetsgaranti på udvalgte målgrupper

/Ekstra Bladet lancerer kvalitetsgaranti på udvalgte målgrupper

 

Ekstra Bladet lancerer kvalitetsgaranti på udvalgte målgrupper

 

Er dit kampagnebudskab målrettet en af disse målgrupper, kan det kun betale sig at målrette kampagnen.

 

For at garantere både annoncører og mediebureauer maksimal effekt på et annoncemarked med et uoverskueligt antal produkter, muligheder og data introducerer Ekstra Bladet nye målgrupper. Det sker som en del af det Kvalitetsløfte, Ekstra Bladet og JP/Politikens Hus lancerede i juni 2017.

 

Det er socio-demografiske målgrupper, som baserer sig på brugere, der er logget ind på sites i JP/Politikens Hus. Disse logins repræsenterer 100% nøjagtighed i målgruppen. Målretning af kampagner er ofte en balance mellem præcision (kvalitet) og reach (kvantitet). Derfor har vi indgået samarbejde med AudienceData, der er en del af AudienceProject. Det gør det muligt for os at tilbyde et udvalg af målgrupper med det bedste udgangspunkt for præcision og reach som muligt.

 

Ekstra Bladet har i den sammenhæng udvalgt nogle målgrupper fra vores samlede målgruppeportefølje. Her garanterer vi, at det økonomisk vil være mere attraktivt at tilføje målgrupper end at lade være.

 

Se vores kvalitetsmålgrupper her

2017-11-24T11:59:16+00:00