Nyheder

Nyheder fra Ekstra Bladet Salg

JP/Politikens Hus lancerer kvalitetsløfte til annoncørerne

Pressemeddelelse 8. juni 2017 For at garantere både annoncører og mediebureauer maksimal effekt og fuld transparens i et ellers uigennemskueligt digitalt annoncemarked, lancerer JP/Politikens Hus nu et kvalitetsløfte. Bag løftet står husets fire medier, [...]

Velkommen Til Virkeligheden!

Velkommen til Virkeligheden! Der bliver pustet nyt liv i vores gamle vagthund Ekstra Bladet i en ny kampagne. Den hedder ”Velkommen Til Virkeligheden” og handler om, at vi efterhånden er blevet alt for vant [...]

OG VINDEREN ER….

Stort tillykke til Simon Holm Olsen fra Danske Spil! D. 1. marts startede Ekstra Bladet Salg en stor konkurrence, hvor I blev inviteret til at deltage i en quiz om nogle af vores produkter [...]

Boost i brand awareness på 456% for Santander Consumer Bank

  I sommeren 2016 indgik Ekstra Bladet, MEC og Santander Consumer Bank en aftale om et digitalt Advertiser Funded Programming-samarbejde. Omdrejningspunktet var Santander’s slogan ”Nogle idéer er værd at føre ud i livet”. Ekstra [...]

Sportmaster og Omnicom Media Group først med programmatisk printindkøb

Sportmaster og Omnicom Media Group først med programmatisk printindkøb JP / Politikens Hus annoncerede i slutningen af november en platform til programmatisk indkøb af printannoncering. Platformen - der udvikles af Adform - lanceres officielt [...]

Programmatic Print

Introducing Programmatic Print I onsdags d. 30. november 2016 afholdtes Programmatic Buying in Scandinavia i Pressen. Her løftedes sløret for print programmatic i JP / Politikens Hus.