Guld ved Native Advertising Awards – Bedste BtB kampagne

/Guld ved Native Advertising Awards – Bedste BtB kampagne

Guld ved Native Advertising Awards – Bedste BtB kampagne

Én native strategi på tværs af Jyllands Posten og Ekstra Bladet resulterede i guld ved Native Advertising Awards.

 

OPR Virksomhedslån er en ny spiller på det danske marked og ønskede at øge kendskabet inden for deres primære målgruppe, små iværksættere og opfindere, både nuværende og dem der overvejer at gå i markedet.

 

Native blev valgt af OPR Virksomhedslån på grund af mulighederne for ikke kun at lancere dem som en online BtB lånegiver, men som en lånegiver med fokus på at støtte gode og grundige gennemtænkte forretningsplaner. Ekstra Bladet og Jyllands-Posten gjorde dette ved at tilbyde relevante og inspirerende artikler med henblik på at informere og vejlede potentielle nye kunder.

 

Se her hvordan OPR Virksomhedslån fik succes med deres native kampagne på tværs af de to sites:
2018-11-07T12:47:28+00:00