Få din tilbudsavis til at leve digitalt

/Få din tilbudsavis til at leve digitalt

Få din tilbudsavis til at leve digitalt

Stadig flere danskere ønsker ikke at modtage reklamer i postkassen. Aktuelt siger 50 % af husstandene  ”nej tak til reklamer”, og yderligere 24 % planlægger at få ”reklamer nej tak” på postkassen*.

Med ”Den digitale tilbudsavis” fra Ekstra Bladet har du mulighed for at aktivere din tilbudsavis over for målgrupper, som i dag ikke ønsker at få reklamer i deres postkasse. Det sker på ekstrabladet.dk, hvor tæt på 900.000 daglige brugere på tværs af desktop, tablet og mobil er klar til at se dine tilbud.

 

Vores studier og analyser viser, at den ”Den digitale tilbudsavis” sikrer højt engagement fra brugerne, har lang læsetid- og dybde og dermed er med til at forlænge levetiden af tilbudsavisen.

 

Er du interesseret i at målrette tilbudsavisen til specifikke målgrupper, er dette også muligt, og på udvalgte målgrupper tilbyder Ekstra Bladet en præcisionsgaranti, som du kan læse mere om her

 

Kort sagt:

  • Databerig og ram din målgruppe – ram også dem, som ikke læser tilbudsavis normalt
  • Skab trafik i butikken hele ugen – og ikke kun de dage, hvor den fysiske avis distribueres
  • Premium bannerplaceringer nær det indhold brugerne ser
  • Tilpasset animation og grafik der øger interaktionen

Vil du høre mere om ”Den digitale tilbudsavis” 

Kontakt din vanlige konsulent eller Salgschef Claus Ohrt på mail co@eb.dk eller mobil +45 20 20 94 13.

Du kan læse mere om ”Den digitale tilbudsavis” her

Kilde: Indeks Danmark 1H 2017

2017-11-22T09:45:23+00:00